Підготовчі заходи до відзначення Міжнародного дня Матері-Землі 22 квітня проходять по всьому світу впродовж березня-квітня на знак шанування людством «єдиної спільної домівки» – Планети Земля (англ. International Mother Earth Day, ісп. Día Internacional de la Madre Tierra, фр. Journee internationale de la Terre nourriciere).
Десяту частину підготовчих робіт упродовж тижня виконали будівельники, що ремонтують автомобільний міст поблизу села Богородичне на Донеччині. Подробиці – у сюжеті телеканала UA: ДОНБАС.
Почався ремонт мосту на під’їзді до Святогірська. Рух транспорту не зупинений. Подробиці – у сюжеті телеканала ДОНЕЧЧИНА-TV.
Цього року на замовлення Служби автомобільних доріг у Донецькій області буде відремонтовано третій (останній у межах Донеччини) мостовий перехід протяжністю 233 пог. м через річку Сіверський Донець, розташований за маршрутом руху Богородичне – Святогірськ (а/д Т-05-21 /М-03/ – під’їзд до м. Святогірська, км 6+895, Слов’янський район).
На автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародних, національних і територіальних трасах) Донецької області тривають роботи з експлуатаційного утримання. На автошляхах держзначення, якими опікується Укравтодор (у регіоні – Служба автодоріг), у розпалі планово-попереджувальний (ямковий) ремонт, заміна дорожніх знаків, ліквідація чагарникової порослі тощо.
За дорученням Служби автомобільних доріг у Донецькій області підприємством-підрядником із експлуатаційного утримання демонтовано «зимові» технічні засоби організації дорожнього руху:
У Слов’янському районі днями розпочнеться поточний середній ремонт моста через річку Сіверський Донець. Штучна споруда протяжністю 233 пог. м є частиною автомобільної дороги загального користування державного значення Т-05-21 /М-03/ – під’їзд до м. Святогірська.
На міжнародних, національних і територіальних автошляхах Донецької області продовжуються роботи з ліквідації аварійних вибоїн проїзної частини. Відносне потепління вже дозволяє усувати локальні руйнування покриття гарячими асфальтобетонними сумішами. Зазначений будівельний матеріал для покривного шару виготовляють асфальтобетонні заводи підприємства-підрядника з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення. Повний перехід на гарячі а/б суміші (взимку, нагадаємо, використовуються холодні) дозволяє прискорити ремонт зношених ділянок територіальних доріг і вживати оперативних заходів для ліквідації новоутворених вибоїн, що продовжують уражувати покриття ще невідремонтованих міжнародних і національних трас.
Відремонтовані ділянки автомобільних доріг державного значення Донецької області зберігають цілісність дорожнього одягу. На відео: об'єкт-2018, а/д М-03 Київ – Харків – Довжанський, км 676+300-км 686+000, від села Никонорівка (з боку Бахмута) у напрямку Слов’янська. Нагадаємо, проїзну частину міжнародної траси було відновлено торік поточним середнім ремонтом для забезпечення необхідного модуля пружності дорожнього одягу (через значні деформації та локальні руйнування – глибокі поздовжні тріщини у багатошаровій конструкції одягу, що створювало небезпеку «сповзання» дороги).
Відремонтовані ділянки автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних і територіальних трас) не мають ямковості. У разі виявлення дефектів, Служба автодоріг у Донецькій області зобов’яже підрядника негайно виправити недоліки у рамках гарантійних зобов’язань. Важливо знати: вислів «дороги зійшли зі снігом» стосується лише зношених автошляхів, які багато років чекають на ремонт. Основні причини руйнування автодоріг – недотримання міжремонтних строків експлуатації, понаднормові навантаження великовагового автотранспорту та висока інтенсивність руху. Нагадаємо, у 2018 році на замовлення Служби автомобільних доріг у Донецькій області було відремонтовано поки що рекордну для Донеччини протяжність автошляхів державного значення – понад 100 км. Поточного року левову частку робіт із відновлення автодоріг планується виконати капітальним ремонтом.