Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Донецькій області оголошено закупівлю «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Покровського, Волноваського та Краматорського районів у Донецькій області».
Покращуємо проїзд альтернативним маршрутом в об'їзд тимчасово окупованих територій Донецької області
Підготовчі заходи до відзначення Міжнародного дня Матері-Землі 22 квітня проходять по всьому світу впродовж березня-квітня на знак шанування людством «єдиної спільної домівки» – Планети Земля (англ. International Mother Earth Day, ісп. Día Internacional de la Madre Tierra, фр. Journee internationale de la Terre nourriciere).
На автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародних, національних і територіальних трасах) Донецької області тривають роботи з експлуатаційного утримання. На автошляхах держзначення, якими опікується Укравтодор (у регіоні – Служба автодоріг), у розпалі планово-попереджувальний (ямковий) ремонт, заміна дорожніх знаків, ліквідація чагарникової порослі тощо.
✅Чи допоможуть бетонні дороги вирішити ситуацію з відновленням вітчизняної мережі доріг?
✅Коли в Україні запрацює автоматична система контролю за проїздом великовагових транспортних засобів?
✅Які міжнародні та національні транспортні коридори цьогоріч планується відремонтувати?..
За дорученням Служби автомобільних доріг у Донецькій області підприємством-підрядником із експлуатаційного утримання демонтовано «зимові» технічні засоби організації дорожнього руху:
На міжнародних, національних і територіальних автошляхах Донецької області продовжуються роботи з ліквідації аварійних вибоїн проїзної частини. Відносне потепління вже дозволяє усувати локальні руйнування покриття гарячими асфальтобетонними сумішами. Зазначений будівельний матеріал для покривного шару виготовляють асфальтобетонні заводи підприємства-підрядника з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення. Повний перехід на гарячі а/б суміші (взимку, нагадаємо, використовуються холодні) дозволяє прискорити ремонт зношених ділянок територіальних доріг і вживати оперативних заходів для ліквідації новоутворених вибоїн, що продовжують уражувати покриття ще невідремонтованих міжнародних і національних трас.
Відремонтовані ділянки автомобільних доріг державного значення Донецької області зберігають цілісність дорожнього одягу. На відео: об'єкт-2018, а/д М-03 Київ – Харків – Довжанський, км 676+300-км 686+000, від села Никонорівка (з боку Бахмута) у напрямку Слов’янська. Нагадаємо, проїзну частину міжнародної траси було відновлено торік поточним середнім ремонтом для забезпечення необхідного модуля пружності дорожнього одягу (через значні деформації та локальні руйнування – глибокі поздовжні тріщини у багатошаровій конструкції одягу, що створювало небезпеку «сповзання» дороги).
Відремонтовані ділянки автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних і територіальних трас) не мають ямковості. У разі виявлення дефектів, Служба автодоріг у Донецькій області зобов’яже підрядника негайно виправити недоліки у рамках гарантійних зобов’язань. Важливо знати: вислів «дороги зійшли зі снігом» стосується лише зношених автошляхів, які багато років чекають на ремонт. Основні причини руйнування автодоріг – недотримання міжремонтних строків експлуатації, понаднормові навантаження великовагового автотранспорту та висока інтенсивність руху. Нагадаємо, у 2018 році на замовлення Служби автомобільних доріг у Донецькій області було відремонтовано поки що рекордну для Донеччини протяжність автошляхів державного значення – понад 100 км. Поточного року левову частку робіт із відновлення автодоріг планується виконати капітальним ремонтом.
До березневих свят на Донеччині очікується нестабільна погода з незначними опадами та коливанням температури повітря в діапазоні нічних мінусових та денних плюсових показників. 25-го лютого вдень дорожня спецтехніка перебувала у черговому режимі роботи (напоготові 32 од. машин і механізмів філій ДП «Донецький облавтодор»). Зі зниженням температури (переходом через 0 °C), з високою ймовірністю підмерзання асфальтового покриття, розпочалися роботи з попереджувальної обробки автошляхів протиожеледними матеріалами задля недопущення зимової слизькості.